Хто ми такі?
РЕМТЕХ - це сервісний центр з ремонту цифрової техніки.
У дитинстві ми збирали конструктори, читали Бредбері, Оруелла та Уелсса; розглядали креслення ДаВінчі, мріяли винайти вічний двигун та машину часу.Потім, збирали своїми руками комп'ютер, - хтось за книгами "ПК для чайників", хтось за порадами друга, який "мешкає" на "Кардачах"...Таким чином, ми, повільно та впевнено, перетворювалися з ламерів на хакерів.І раптом, у наших руках, велосипеди стали їздити, чайники - кипіти, пилососи смоктати, праски гріти, вібратори-вібрувати..., телевізори показувати, комп'ютери та ноутбуки - літати, - все до чого ми торкалися починало крутитися, ходити і їздити. ..Навіть черепаху ми навчили кататися на скейті.
Сусіди, знайомі, родичі – всі вишикувалися до нас у чергу: на ремонт своєї техніки...Коли ми відремонтували їм усе – вирішили на цьому заробляти гроші і стали майстрами, інженерами.
А тепер ось відкрили свій Сервіс-Центр.І назвали його – простіше нікуди – РЕМТЕХ.
Запрошуємо і вас – отримати порцію позитивного спілкування та ремонту ваших пристроїв з гарантією у нас.
З повагою,Сервіс-центр "РЕМТЕХ"
Тільки розділення роботи на чіткі етапи допомагає робити усе швидко і ефективно
01.
Консультація
Консультація важлива для початку роботи з клієнтом, адже завдяки їй майстер може примірно зрозуміти проблему і підготуватися до неї.Також вона допомагає зрозуміти чи є взагалі проблема - іноді клієнт не повністю розбирається у техніці, через що і з'являються недорозуміння і складнощі. Саме на цьому етапі ми їх усуваємо.
02.
Виїзд майстра/Приїзд клієнта
Іноді у клієнта немає можливості привезти свого "пацієнта", або техніка дуже велика і її незручно перевозити. Тому майстер може виїхати додому, але виїзд займає час, може виявитись нова несподівана проблема і ще багато різних факторів. Через це ми даруємо знижку клієнтам, що привозять свою техніку до нашого офісу. Вам - економія, а нам - більше можливостей для якісного ремонту!
03.
Огляд і аналіз
Наші майстри мають досконало оглянути "пацієнта" на наявність прихованих проблем та можливих покращень. Після огляду вони мають можливість обдумати варіанти вирішення поставленної задачі. Ці варіанти ми обговорюємо з клієнтом і він обирає найкращий для себе.
04.
Ремонт і заміна
Звичайно майстри роблять все, щоб зберегти рідні частини техніки, але іноді поломки бувають безжалісними. Через це ми вимушені повідомляти клієнту про неминучість заміни запчастини та домовляємось про найвигідніший варіант.
05.
Перевірка якості роботи
Наскльки б вмілими не були майстри, наскільки б сучасними не були прилади та інструменти, завжди є якесь "але". Для того, щоб позбавитись цього "але", ми і проводимо перевірку якості нашої роботи. Краще почекати трохи довше і отримати гарантію на ремонт, ніж отримати швидко і повернутись через тиждень з цією ж проблемою.
06.
Видача техніки клієнту
Ось цей момент - все відремонтовано, очищено. Ваш умовний телефон сяє новим екраном, звільнений від вірусів. Ви з яскравою посмішкою заходите до нашого офісу, бачите як ми простягуємо вашого оновленого друга, а на ньому лежить якийсь документ... Та це ж гарантія на наш ремонт! Відчуваєте скільки щастя у цій миті?
Ремонт: комп'ютерів, ноутбуків, телефонів, планшетів, телевізорів, мікрохвильових печей
Звертайтесь до нас: (097) 735-07-75
Слідкуйте за нами
instagram.com/remtech_
Підписуйтесь на нас
facebook.com/remtech.ua